Translate

söndag 24 mars 2013

Önskar....

Önskar jag kunde ha skrivit om hur mycket vår träning har kommit igång men än en gång har min kropp inte svarat på behandlingar som vi önskat och med det har ju träningen även blivit lidande... =(

Jag har i alla fall börjat träna mer regelbundet igen men eftersom vi inte tränat på så länge har vi fått sänka kriterierna ordentligt... som jag räknat med.

Men nu ska jag verkligen försöka uppdatera bloggen ändå. Det lär nog bli mer bilder på Musse än träningsvideos ett tag men jag lovar att så fort jag orkar kommer jag börja filma oss igen.

Vi håller på att hitta alternativa sätt att träna så min kropp orkar, jag har bara inte listat ut hur jag ska kunna träna fritt följ när jag knappt kan gå men jag kommer nog på något tillslut <3
För ge upp är inte ett alternativ!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar