Translate

tisdag 17 september 2013

Träningen pågår

Hm jag har varit superdålig på att uppdatera er på vår träning.

Vi tränar mer regelbundet nu och nu kommer det bli ännu bättre framöver. 

Vi har kommit med på en brukslydnadskurs som startar den 19 september och jag hoppas att det medför att vi verkligen kommer träna två till tre gånger i veckan.

Jag har även fått en svacka på att planera träningspassen vilket märks tydligt i resultaten. 

Så jag hoppas än en gång att bloggen kommer uppdateras en gång i veckan framöver, jag måste helt enkelt skärpa mig! =) 

Nästa vecka ska det allt komma in lite film med =)

Så till dess får ni i alla fall några bilder på Musse <3



 

2 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder. Vad använder du för kamera? Har tänkt att skaffa mig en lite ordentligare kamera, en som jag lättare kan ställa in så att Lukas (vit hund) syns bättre, speciellt i vinter.

    Var är de tagna? Gillar omgivningen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Vad kul att du uppskattar mina bilder.

      Jag använder en Nikon D90 och ibland även lite externa blixtar.

      De flesta bilder är tagna runt hemmet, vi bor på landet som du kanske kan ana av bilderna =)

      Radera